Trženje vonja

Povezovanje blagovne znamke z vonjem

Vonj blagovne znamke je več kot le razširjanje prijetnih dišav v prostoru. To je umetnost, ki identificira znamko, marketinško sporočilo ciljnemu krogu kupcev in veliko drugih vidikov, ki jih vonj definira.

Uporaba dišav lahko postane zelo učinkovita v okoljih, kjer se z drugimi senzoričnimi sporočili kot so uporaba ustrezne razsvetljave, zvoka in razkošnega interierja, vsi skupaj združujejo in ustvarjajo trajajočo čustveno povezavo s potrošniki.

Trženje vonja

Takojšnji rezultati

Takojšnji rezultati

Zadovoljni kupci, ki blagovni znamki namenijo več časa

Rezultati so v zadovoljnih strankah, ki si zapomnijo vašo blagovno znamko in v trgovini ostajajo dlje. Prava dišava lahko hitro prepriča potrošnike, da preživijo več časa v trgovini (maloprodajnem okolju) ali je učinkovito sredstvo za privabljanje ljudi v vašo trgovino.

Razprševanje ekskluzivne dišave v vaših prostorih lahko povečuje identiteto vaše znamke ali podjetja, ustvari popolen ambient za vaše stranke, zaposlene in goste ter omogoča razlikovanje vašega podjetja od konkurence na trgu.

Preberite več o Air Aroma dišavah po naročilu

Znanost

Več kot atrakcija trženje

Vonj je v primerjavi z drugimi čutili najbolj zapleteno čutilo, saj receptorji v nosu sporočilo posredujejo neposredno v del možganov, odgovoren za spomin in čustva.

V resnici je nos tako močan, da naj bi vplival kar na 75% naših dnevnih čustev. To je tesna povezava med vohalnimi žlezami, ki vonj zaznajo in lombičnim sistemom možganov, ki urejajo čustva in spomin ali drugače rečeno, je ta del odgovoren za moč čutil za vonj.

Dišave pozitivno vplivajo na razdraženost, stres, depresijo, apatijo in povečujejo pozitivne občutke kot so sreča, čutnost, sprostitev in stimulacijo.

Stephen Warrenburg (IFF) Gary E. Schwartz (Yale University)

Pri širjenju sivke med odmori v pisarnah so ugotovitve pokazale, da preprečijo delovno neuspešnost.

Sakamoto, et al, 2006 Oxford Journals | Life Sciences & Medicine | Chemical Senses

Petinsedemdeset odstotkov dnevnih čustev je ustvarjenih z vonjem, ki je poleg vida, najpomembnejše človeško čutilo.

Martin Lindstrom | Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound.