Vonj na sejmu National Retail Federation Convention and Expo

Post Image

Težko je opaziti blagovno znamko ali podjetje med vsemi udeleženci na velikem sejmu ali konvenciji. Kako lahko izstopati iz množice oziroma, kako jih lahko privabite? Za to lahko poskrbi dišava.

Javitz Center v New York City trenutno gosti National Retail Federation Annual Convention and Expo (nacionalno konvencijo trgovine na drobno) od 12 - 14 januarja. Na sejmu se bo predstavljalo več kot 500 podjetij s svojimi produkti in storitvami, ki pomagajo izboljšati poslovanje v prodaji marketing in podobno. Glede na velika imena kot so Amazon, AT&T, eBay, Epson, Google, PayPal in drugi, je bistvenega pomena, da odišavljate vaš razstavni prostor, da boste lažje pritegnili pozornost.

Shift4 Corporation,dobavitelj plačilnih terminalov za plačila s kreditnimi karticami, je kontaktiral Air Aromo z namenom odišavljanja z dišavo, ki spominja na plažo, se ujema s temo razstavnega prostora in korporacijsko podobo podjetja. Skupaj z ekipo je bil ustvarjen vonj z notami vanilje, kokosovega mleka, mleka in lahkih tropsko-sadnih not. Obiščite Shift4 prostor in prepričali se boste o občutku ležanja na plaži z kozarcem pina colade v roki. Z našimi patentiranimi sistemi lahko privabljajo kupce v okviru 4000 kvadratnih metrov velikega razstavnega prostora.

Če želite izvedeti več o uporabi dišav na vašem dogodku, prosimo kontaktirajte lokalnega partnerja.

Komentarji

Zahvaljujemo se vam za vaš komentar, nezaželjeno pošto ali žaljive pripombe ne bomo prenašali.

Ni komentarjev.

Objavite komentar