Uporabite dišavo kot del poslovne strategije

Post Image

Air Aroma je izdala članek o odišavljanju lepotnih salonov, spa-jev in wellenessov z naslovom ‘Uporabite dišavo kot del poslovne strategije’. Spa Inc. cenijo zdraviliški strokovnjaki, zastopniki in drugi kot celovit poslovni vir informacij o najnovejših trendih, proizvodih in storitvah v industriji estetike, wellnessa in kozmetične industrije .

Lindsay Grummett je v razgovoru z Air Aromo komentirala prednosti senzoričnega marketinga za wellness, zdraviliško industrijo. Povezava med vonjem in spominom je najmočnejša in zato najbolj učinkovita.

Spodaj preberite celoten članek:

Z vstopom v spa se začenja močna čutna izkušnja; nežna glasba, prijetni barvni odtenki in vabljive vonjave. Vse to so taktike za ustvarjanje prijetnega ambienta za goste. Dokazano je, da vsi ti dejavniki pritegnejo stranke k odločitvi. Ampak ko gre za čute, je prav vonj tisti ki šteje za najmočnejšega.

“Pod vplivom vonja ustvarimo petindvajset odstotkov dnevnih čustev. Poleg vida je vonj najpomembnejši občutek, ki ga imamo.” je Martin Lindstrom napisal v knjigi Brand Sense: Gradite močno blagovno znamko z čuti dotika, okusa, vonja, vida in sluha.

Znanost čutov lahko vpliva na večje prihodke in zato podjetja vseh panog sedaj uporabljajo vonj, saj tako povečajo lojalnost in izboljšajo uporabniško izkušnjo.

Poslovne prednosti

Glede na to da je krem in sveč v izobilju, lastniki spa-jev priznavajo pozitivno povezavo med prijetnim vonjem in zadovoljnimi strankami.

''Ljudje povezujejo spa z lepoto in vonj je del lepotnega procesa. Zato ženske kupujejo parfume in moški uporabljajo vodico za po britju.,” pravi Alex Cosic, Podpredsednik globalne prodaje pri Air Aromi. “To je vse del lepotnih izkušenj.”

Air Aroma je v poslovnem svetu vonja že več kot 15 let. Pomaga podjetjem, kot so Mercedez-Benz, Qantas Airlines in Sofitel Hoteli uporabljati vonj kot marketinško strategijo.

Vonj je najpomembnejši izmed petih čutov, ko gre za nakupovalno odločitev, saj hitro vpliva na tisti del možganov, ki nadzira čustva in spomin. Na primer, “Če iščete dišavo za povečanje prodaje, bi morali uporabiti vonj citrusov,,” pravi Cosic.

Vonj citrusov je super za majhne prostore in kot kažejo raziskave pomaga strankam pri odločanju. Na drugi strani, pravi Cosic sivka daje strankam občutek umirjenosti in upočasni njihovo sposobnost za sprejemanje odločitev. Ta vrsta vonja je bolj uporabna pri zdravljenju ali v prostoru za sprostitev.

Ker je vonj povezan s čustvi in spominom ustvarja doživetje v spa-ju in je tako inovativen vir konkurenčne prednosti.

“Večina spa-jev izbira vonj za gosta, ampak mi želimo, da gostje izberejo tisto, kar imajo radi in si želijo imeti v času tretmaja.,” pravi Dariela Roa, nadzornik v spa-ju Auriga Spa vCapella Pedregal Resort v Los Cabos, Mexico.

Gostje so imeli možnost, da izberejo tiste terapevtsko aromo ali mešanico dveh, ki se nato uporablja v povezavi z tretmaji. Roa pravi, da gostje izberejo dišave, ki jih potrebujejo v tem trenutku, da bi jim pomagale pri zdravljenju in sprostitvi. Spa dišave segajo od zemeljsko naravnih, ki so mešanica sandalovine, sibirske jelke in kadila, do čajev, v kombinaciji limete, sivke, oolong in zelenega čaj.

Auriga ponuja tudi linijo maloprodajnih produktov, ki vsebujejo vsako spa dišavo, in tako omogoča gostom, da izkusijo spa izkušnjo tudi izven bivanja na resortu. “Čudovito je, da jih dišava vedno znova pripelje nazaj do Capella,”pravi Roa. Zagotavljanje gostom izkušnjo z dišavo po naročilu je tržna priložnost, vendar pa morajo biti lastniki spa-jev previdni pri izbiri dišave za prostor.

Ambientalno odišavljanje

Za tiste vse, ki verjamejo v moč vonja, pa obstajajo bolj skrajne možnosti dišav, ki presegajo preprosto odišavljanje spa tretmajev.

Cosic pravi, da veliko podjetij, vključno maloprodajne trgovine, zdravilišča, kinodvorane in igralnice uporabljajo dišavo, da so korak pred konkurenco.

“ Vse je v izkušnjah potrošnika. Kje je razlog, da bi šel rajši v nek kazino v Las Vegasu, kot v drugi oziroma spa v Torontu ali kje drugje,” se sprašuje Cosic.

Air Aroma sodeluje s strankami z namenom oblikovanja lastne dišave kot dišeči podpis podjetja ali blagovne znamke, tako da preveri potencialne stranke in poslovno okolje. “Začnemo s priporočilom dišave, ki je povezana z dejavnostjo o kateri govorimo,” pravi Cosic.

Trgovina z moškimi oblačili se razlikuje od trgovine z oblačili za ženske, prav tako, pa tako se razlikuje vonj zdravstvenih institucij od spajev. Cosic pravi, da odišavljanje zdravilišč dodaja konkurenčno prednost, ki je potrebna v tem nasičenem poslovnem okolju.

“Vonj je vir veselja. Dvajset let pozneje se boste spomnili vonja, ki ste ga odkrili, ko ste bili stari pet ali šest let.” pravi Cosic. “Je eden najpomembnejših človeških čutov. ”

Predno naredite veliko poslovno odločitev, bi bilo pametno, da se ustavite in povonjate vrtnice. Mogoče pa vam vzbudijo nekaj pravega navdiha.

Članek si oglejte v Spa Inc's na spletu ali v digitalni reviji.

Komentarji

Zahvaljujemo se vam za vaš komentar, nezaželjeno pošto ali žaljive pripombe ne bomo prenašali.

Ni komentarjev.

Objavite komentar