Uporaba dišave na sejmu pritegne kupce

Post Image

Da bi blagovne znamke izstopale iz množice podjetja za načrtovanje zaslonov, tabel in druge signalizacije na sejmu porabijo veliko časa. Na sejmu je veliko blagovnih znamk, ki so si med seboj podobne in kaj bi vi lahko storili, da bi se razlikovali od konkurence? Kako bi lahko vplivali na potencialno stranko, da se ustavi na vašem razstavnem prostoru in ne pri konkurenci?

Vključite dišavo in pritegnite potencialne kupce k vašemu produktu/storitvi. Mimoidoči morajo najti vaš razstavni prostor poln ljudi, v konkurenčnem, zanimivem vzdušju in z privlačno signalizacijo.

Ko je potencialna stranka pri vas mora doživeti pozitivno in zanimivo izkušnjo, ki vključuje vse čute. Z uporabo subtilnega in prepoznavnega vonja pripeljite do udobnega in sproščenega ozračja, kar omogoča, da se ljudje zadržujejo dlje časa pri vas, odkrivajo zanimivosti vašega izdelka in s tem se povečajo možnosti za prodajo.

Z dolgoletnimi izkušnjami smo odišavili že vse kar si lahko zamislite, od majhnih razstavnih prostorov do razstav velikega obsega in tako ustvarili unikatni dišeči logo za mnogo blagovnih znamk. Znamo oblikovati dišave, ki bodo sporočale slogan vaše blagovne znamke. Če potrebujete dodatne informacije pred vašim naslednjim sejmom, dišava nas kontaktirajte.

Komentarji

Zahvaljujemo se vam za vaš komentar, nezaželjeno pošto ali žaljive pripombe ne bomo prenašali.

Ni komentarjev.

Objavite komentar