Kategorije
  • Ni oznake

Slastne sadne dišave

Post Image

Dišave, ki temeljijo na sadnih notah, so slastno sočne in nam omogočajo, da izkusimo občutke poletja vse leto. Sadne note v parfumih so običajno vsestranske, saj naj bi ugajale vsaki starostni skupini, kot tudi moškim in ženskam. Še več, njihova popularnost tudi narašča pri parfumerjih.

Sadne note se lahko uporablja za ustvarjanje zelo različnih stilov dišav, od lahkih in osvežujočih citrusnih zgornjih not, do težkih in bolj sočnih not fige. Širok izbor sadnih not lahko odlično dopolnite z cvetličnimi, lesnimi ali orientalskimi notami.

Sadne note so običajno slajše ali bolj sveže zgornje note in so tudi prve note, ki jih zaznamo v dišavi. Zgornje note tudi ustvarijo prvi vtis o dišavi in so tako pomembna sestavina pri prodaji produkta. Zgornje sadne note so opisane kot svetle in energične, ki skupaj s srednjimi in spodnjimi notami dodajajo kompleksnost dišave in okrepijo njeno srce.

Večina parfumov na trgu vsebuje najmanj eno sadno noto. Pogosto je to zgornja nota limone, pomaranče, bergamotke, grenivke ali jagode.

Klasična primera sadnih dišav sta Christian Dior's J'Adore (1999) in Yves Saint Laurent's Yvresse (1993). Obe dišavi uporabljata kombinacijo breskve in cvetlic ter tako ustvarjata elegantni in ženski dišavi, ki sta še danes priljubljeni.

Če so vam všeč bolj sveži vonji poskusite dišavo DKNY Be Delicious, ki je bila ustvarjena leta 2004 v obeh različicah, moški in ženski. Svetla in sveža dišava, katere bistvo je zeleno jabolko s priokusom grenivke in baznimi notami sandalovine in jantarja. Ženska različica ima v srcu dišave cvetlične note šmarnice, vrtnice in vijolice, moško pa združujejo brinove jagode in pačuli. Opazili boste, da obe dišavi sestavljajo enake zgornje in spodnje note, ki zagotavljajo ujemanje dišav.

Tudi pop zvezde dajejo svoje ime dišavam z sadnimi notami, da ustvarjajo univerzalnost in mladostnost. Taylor by Taylor Swift je bila lansirana junija leta 2013. Dišava je sladka cvetlična in sadna, saj združuje marelice, tangerine in liči s cvetličnimi notami.

Drugi zanimivi parfumi s sadnimi osnovami:
Calvin Klein Euphoria - granatno jabolko
Gucci by Gucci – guava in hruška
Miss Dior Cherie by Christian Dior – jagoda in mandarina
Coco Mademoiselle by Channel –pomaranča in bergamotka
Brit by Burberry – hruška in limeta

Prihajajoče poletje je pravi čas za eksperimentiranje s sadnimi vonji, saj se začenja sezona sadja, ki prikliče občutke zabave in počitnic.

Uporabite dišavo kot del poslovne strategije

Post Image

Air Aroma je izdala članek o odišavljanju lepotnih salonov, spa-jev in wellenessov z naslovom ‘Uporabite dišavo kot del poslovne strategije’. Spa Inc. cenijo zdraviliški strokovnjaki, zastopniki in drugi kot celovit poslovni vir informacij o najnovejših trendih, proizvodih in storitvah v industriji estetike, wellnessa in kozmetične industrije .

Lindsay Grummett je v razgovoru z Air Aromo komentirala prednosti senzoričnega marketinga za wellness, zdraviliško industrijo. Povezava med vonjem in spominom je najmočnejša in zato najbolj učinkovita.

Kategorije

Air Aroma odišavlja UMW produkcijo muzikla Spring Awakening

Post Image

Slika, igre in zvoki glasbenega gledališča so vedno spektakularni, ampak kaj pa vonj? Če želite ustvariti resnično multi-senzorično izkušnjo za svoje občinstvo uporabite vonj. Univerza Mary Washington v Virginiji se je odločila, da zagotovite odišavljanje med njihovo sedanjo produkcijo imenovano Pomladno prebujenje .

Pomladno prebujenje je bil predstavljen na glasbeno gledališki sceni v letu 2006, dobil je 8 Tony Awards nagrad, vključno z zmago za najboljši muzikal, in je od takrat postal eden izmed najbolj priljubljenih in izvajanih muzikalov. Temelji na igri iz leta 1891 z istim imenom, Pomladno prebujenje in je postavljena v 19. stoletju v Nemčiji. Sledi zgodbi najstnikov, ki odkrivajo svojo spolnost v zatrti družbi. Z alternativno dodanega roka Duncan Šejka, najbolj znanega po pesmi "Barely Breathing" iz leta 1996, je v prvotni Broadway produkciji igrala Lea Michele, ki je zdaj znana kot Rachel Berry na TV oddaji Glee.

Umetnost vonja, 1889 - 2012

Post Image

Mestni muzej umetnosti in oblikovanja v New York-u je nedavno gostil razstavo z naslovom "Umetnost Vonja, 1889 - 2012". Razstava je izpostavljala dvanajst revolucionarnih parfumov in petnajst umetnikov. To je bila prva večja razstava, ki se je osredotočila na vonj kot umetniški medij.

Vsaka dišava je bila izbrana z namenom poudarjanja velikih napredkov v industriji parfumov, kot so uvajanje sintetičnih sestavin, katere smo prvič videli pozno leta 1800. Do takrat so bile uporabljene le naravne sestavine. Možnost uporabe sintetičnih sestavin je odprla nova vrata v parfumerji. Ikonični vonji, kot je Chanel N °5 iz leta 1921 in novejši dišave kot je Untitled , so bile predstavljene v tem neverjetnem eksponatu.

V zgornjem videu, parfumar Jean-Marc Chaillan, ustvarjalec vonjev kot je Euphoria Men Calvin Klein za moške , govori o iskanju navdiha in njegovo ljubezen do dela z dišavami. On primerja parfum z glasbo v smislu, da se ju ne moremo dotakniti ali ju videli, saj le lebdijo v zraku. Oba imata velik vpliv na naše življenje. Razstava se je končala marca 2013, za tiste, ki ste jo zamudili, vas vabimo, da si ogledate zgornji video. Na spodnji povezavi boste našli štiri dodatne posnetke drugih pomembnih akterjev v industriji parfumov.

"Ni nobenih neprijetnih vonjav, in ne prijetnih. Vse so zanimive." - Jean-Marc Chaillan

Za več video informacij, obiščite internetno stran muzeja, Museum of Arts and Science.

Cristal Hotel z uporabo Air Aroma dišav navdušuje goste

Post Image

V začetku tega leta je revija CLEAN MIDDLE EAST MAGAZINE pripravila članek o Air Aromi in naši stranki hotelu Cristal v Abu Dabiju. CLEAN Middle East je revija, katere publikacije sestavljajo članki na temo sektorja gostoljubnosti in čiščenja. Z intervjujem osebja in njihovih odzivov poudarjajo pomen dišav v hotelu, saj tudi njim izboljšuje hotelsko luksuzno podobo.

Članek prav tako poudarja učinke dišav na stranke, na njihovo dojemanje hotela in blagovne znamke. Vonj ni pomemben le za prepoznavnost prestižne znamke ali tržnega vidika, temveč predstavlja tudi osrednji del hotelske rutine - čiščenje in občutek čistosti.

Uporaba eteričnih olj za boljšo kakovost zraka v vašem domu.

Post Image

Ali ste vedeli, da je lahko kakovost zraka v vašem domu tudi do petkrat bolj onesnažena kot je zunanji zrak? Glede na izpuste avtomobilov in industrije običajno mislimo, da je zunanji zrak bolj onesnažen. Vendar pa okoljski strokovnjaki opozarjajo, da je to lahko napačna predstava.

Skoraj vsa gospodinjstva uporabljajo kemijska čistila, detergente, mila ali razkužila s škodljivimi kemičnimi vonjavami. Te kemikalije potujejo v naša pljuča in sčasoma lahko vplivajo na naš imunski sistem. Šibek imunski sistem pa je povezan z boleznimi kot so astma, ekcemi in drugi tipi alergij.

Napovedujemo napravo Aropromo!

Post Image

Air Aroma z navdušenjem razglašamo najnovejši izdelek Aropromo! Naprava za odišavljanje prodajnega mesta je nov način, ki vam omogoča, da se vaše podjetje loči od konkurence. POS vam omogoča očarati in pritegniti kupce z multi-senzorično akcijo.

Kompaktni sisem je zasnovan tako, da ga je možno vgraditi v vsako POS ali POP stojalo. Ponujamo različne velikosti za lažjo integracijo odišavljanja, od poličnikov do panojev. Z vključevanjem vonja in vizuelnega sporočila, Aropromo neposredno povezuje potrošnike z vašim izdelkom in blagovno znamko. Omogoča edinstveno in nepozabno doživetje.