Multisenzorčni marketing je najbolj učinkovit

Post Image

Mnogi verjamejo, da je najbolj učinkovita oblika trženja vizuelnost, ker verjamejo vvrednost oprijemljivega ali dejansko videnega. Vizualni marketing je najstarejši način trženja, ni pa nujno najbolj učinkovit. Veliko družb postavlja velik poudarek na več-senzorično trženje, saj naši možgani dobro obedlajo izkušnje s vsemi tipi interkacij.

Če si bomo zapomnili reklamno izkušnjo, je večja verjenost, da si zapomnimo izdelke in blagovno znamko. Najučinkovitejša okolja so tista, ki so usmerjene v vse senzorje (vid, zvok, okus, dotik in vonj) z uporabo pravilne razsvetljave, zvok, pohištva in vonja.

Blagovne znamke Harley Davison uporablja slikovne podobe in plakate skupaj s patentirranim zvokom motorja za promocijo svojih produktov. Veliko trgovin ima mogočno razsvetljavo, prijetno glabo in postavitev ambienta, vendar odišavljanje so začeli uspešno uporabljati pred kratkim. Le tako so ustvarili pravo multi-senzorično izkušnjo strank.

Post Image
Slika: Air Aroma odišavlja Rolls Royce avto salone.

Proizvajalci avtomobilov kot so Lexus in Rolls Royce uporabljajo odišavljanje v vseh svojih avto salonih, ali trgovine modnih oblikovalcev kot je Max Mara, ki poudarja svojo blagovno znamko z dišavo. Odišavljanje doda občutek razkošja ne glede na dejavnost ali prostor, kjer se stranke lahko sprostijo ter tako spodbujanje daljše zadrževanje strank v ambientu. Pekarne in slaščičarne so svoje proizvode tržile že mnogo dlje. Vonj po sveže pečenem kruhu privablja stranke.

Mnoge blagovne znamke so prav tako naredile korak dlje in ustvarili svojo lastno ekskluzivno dišavo, imenovano “signature scent”. Te dišave so ustvarjene s pomočjo edinstvenih recepti z namenom ujemanja okolja, ambienta, blagovne znamke in vašega podjetja.

Ali ste vedeli, da je vonj edini občutek, ki vpliva na spomin in čustveni del možganov? Veliko podjetij je dandanes porabilo na tisoče dolarjev za določitev in izris logotipa, trgovinskega znaka, oglaševanje, videz trgovine itd. Vse te oblike trženja so seveda pomembne, vendar pa je vonj daleč najpomembnejši občutek.

Ali vas zanima odišavljanje, dišava po naročilu za vašo blagovno znamko ali vaše podjetje? Preprosto nas kontaktirajte.

Preberite več o trženju vonja in kliknite tukaj.

Komentarji

Zahvaljujemo se vam za vaš komentar, nezaželjeno pošto ali žaljive pripombe ne bomo prenašali.

Ni komentarjev.

Objavite komentar