ALI VONJ SPODBUJA NAKUPOVANJE?

Post Image

Ko se sprehodimo po trgovinah, lahko opazimo, da je vse zasnovano z namenom , da nas spodbuja k nakupovanju. Igranje glasbe v ozadju, razsvetljava in postavitev trgovine so zasnovani tako, da ustrezajo blagovni znamki, ponujeni v trgovini in da vam zagotavljajo udobje ter željo po nakupu.

Trgovci se tudi danes poslužujejo kupčevega čutila za vonj. Kljub temu, da se tega ne zavedate, vas poskušajo prepričati k nakupu. Trženje vonja resnično deluje, saj razpršitev dišave v trgovini spodbuja k daljšemu obisku strank.

Odišavljanje v trgovini
Ideja je ustvarjanje sproščenega in prijetnega vzdušja v trgovini in tako daljšega brskanja med ponudbo. Dlje kot kupca zadržimo v trgovini, večja verjetnost je, da bo opravil nakup. Odišavljanje pa je zelo učinkovito pri dosegu tega cilja.

Odišavljanje pa je prav tako lahko sredstvo za privabljanje ljudi v trgovino, kateri bi sicer hodili mimo. Prefinjena in prijetna aroma lahko privabi tudi nekoliko skeptične stranke, da pokukajo v notranjost trgovine. Ta tehnika je še posebej uspešna v modnih trgovinah.

Zakaj je odišavljanje tako učinkovito?
Naš občutek za vonj je edino čutilo, ki je povezano s predelom možganov odgovornih za čustva in spomin. Naš vonj je tako močan, da je odgovoren za 75% naših dnevnih čustev.

Raziskave potrjujejo, da se 100-krat bolj verjetno spomnimo nekaj, kar smo vohali in ne kar vidimo, slišimo ali čutimo. Izstopati iz množice med vsemi trgovci je zelo težko. A uspešen način je odišavljanje, ki tako nudi konkurenčne prednosti.

Več informacij o odišavljanju v trgovinah najdete tukaj.

Komentarji

Zahvaljujemo se vam za vaš komentar, nezaželjeno pošto ali žaljive pripombe ne bomo prenašali.

Ni komentarjev.

Objavite komentar