Ali lahko vonj čokolade poveča prodajo knjig?

Post Image

Čokolada: bogata, kremasta, okusna in...ali je res dobra za povečanje prodajo? Glede na novo študijo Journal of Environmental Psychology, razširjen vonj čokolade skozi knjigarno povečuje nakupovalne navade potrošnikov.

Raziskava je bila opravljena v Belgiji (seveda), kjer so raziskovalci dovajali vonj čokolade v knjigarne. Deset dni so opazovali vpliv vonja na kupce. Ugotovili so, da so kupci dvakrat bolj verjetno z zanimanjem ogledovali več knjig in so skoraj trikrat več stopili v stik z zaposlenimi v knjigarni ter jim postavljali vprašanja.

Vendar pa je raziskava pokazala veliko več, saj so raziskovalci opazili gibanje zanimanja kupcev, ki so bili izpostavljeni vonju čokolade. Največji vpliv je bil viden na oddelku hrane/pijače in romantike. Prodaja se je povečala za 40 odstotkov. Vonj pa je imel manj vpliva na stranke, ki so prebirale kriminalne, pustolovske in zgodovinske romane, saj se je prodaja povečale le za 22 odstotkov.

Kljub temu da je bila študija izvedena v knjigarni , so raziskovalci prepričani, da bi bili učinki vonja vidni tudi v drugih poslovnih okoljih. Čokolada bi bila super dišava tudi za trgovine s sladkarijami, spodnjega perila in podobno. Air Aroma ima več dišav na osnovi čokolade v svoji ponudbi. Pritegnite svoje stranke z vonji, kot so Chocolate Chip Cookies, Choc Berries, Choc Orange, ali z vonjem čiste čokolade. Pa ne bodite presenečeni, če vas bodo začeli spraševati, kje je hrana!

Za informacije o nakupu nas kontaktirajte.

Komentarji

Zahvaljujemo se vam za vaš komentar, nezaželjeno pošto ali žaljive pripombe ne bomo prenašali.

Ni komentarjev.

Objavite komentar