Air Aroma razlaga o odišavljanju hotelov in mednarodnih hotelskih verig kot so Sofitel, Westin, InterContinental and Mandarin Oriental.

Post Image

Predstavnih Air Arome Alex Ćosić je v članku MSN predstavil več informacij o odišavljanju hotelov. Mednarodne hotelske verige kot sta Sheraton, Sofitel, Westin, InterContinental in Mandarin Oriental skrbno uporabljajo izbrano dišavo za ustvarjanje 5 zvezdničinih hotelov in popoln prvi vtis svojih gostov.

Začetek odišavljanja je bil predvsem v odišavljanju večjih hotelskih verig, vendar pa je danes to dostopno celotni panogi hotelirstva. Vonj ustvarja točko razlike po posameznih hotelih in tako postaja nujno.


Oblikovanje dišave po meri je bistvenega pomena za mnoge luksuzne hotele. Te vonje ustvarijo usposobljeni parfumerji in so prilagojeni hotelskim blagovnim znamkam, njhovi ciljni skupini, geografski lokaciji in kulturnim značilnostim. Vsak del sveta zahteva svoje vonje. Na primer azijski hoteli običajno temeljijo na dišavah z čajnimi aromami, avstralski hoteli se večinoma odločajo za svežo in sadno aromo, ameriški hoteli imajo raje cvetlične in sladke vonje.

Air Aroma je partner hotelskih verig po vsem svetu in za njih ustvarja izključno njihove dišave, vključno z hoteli W hotels, Holiday Inn, Sofitel, The Langham, Starwood, Waldorf in Sheraton.
Če želite izvedeti več o odišavljanju hotelov, tukaj obiščite Air Aroma stran o odišavljanju hotelov.

Za vse, ki članka niste uspeli prebrati, lahko tukaj preverite.

Če želite priti v stik z nami, vam to omogoča kontaktna stran

Komentarji

Zahvaljujemo se vam za vaš komentar, nezaželjeno pošto ali žaljive pripombe ne bomo prenašali.

Ni komentarjev.

Objavite komentar