Air Aroma in Nissan sta ustvarili dišavo Nissanov razstavni prostor na avtmobilskem sejmu

Post Image

Za Nissan Motors je znano, da so vodilni v inovacijah in tehnologiji. Njihove zadnje inovacije so bile pravkar razkrite na mednarodnem avtomobilskem sejmu v Severni Ameriki. Nissan se razlikuje od konkurence tako, da je eden izmed prvih proizvajalcev avtomobilov, ki uporablja scent branding strategijo na celotnem razstavnem prostoru.

Zadnji najnovejši avtomobilski sejem z imenom ''inovacija, ki vznemirja'' je bil v Detroitu. Razstavni prostor vključuje vse čute, od vida, zvoka, dotika in pomembnega vonja. Mnoga velika imena blagovnih znamk, podjetja, hoteli ali trgovine razumejo pomen interakcije vseh čutov za doseganje prijetnih izkušenj strank. Prav tako se tega zavedajo pri Nissanu.

Nissan je stopil v kontakt z Air Aromo lansko leto in prosil za pomoč pri izbiri dišave, ki bi ustrezala blagovni znamki in njenemu tržnemu namenu. Nissan je posredoval Air Aroma parfumerjem kratek opis, da želi moderno, živahno in zanimivo dišavo, ki hkrati namiguje na Japonske korenine podjetja.

Air Aroma je postala uradni partner Nissana in na podlagi njihovega opisa in želja ustvarila edinstveno dišavo. Izbrana je bila sveža, razkošna in orientalska dišava s priokusom note zelenega čaja.

Povezovanje blagovne zname z vonjem je zelo učinkovito v multisenzoričnih okoljih, kjer so pomembne luči, glasba in razkošni dotik. Naissanov najnovejši razstavni prostor ponazarja vse naštete elemente. Poleg po naročilu narejene dišave, bodo imeli tudi glasbo v ozadju, ki bo spreminjala jutranje razpoloženje v budno dnevno in večerno.

Roel de Vries, podpredsednik globalnega trženja v podjetju Nissan Motor Co, Ltd, pojasnjuje pomen vonja, proces povezave vonja in blagovne znamke ter odišavljanje prodajnih prostorov Nissan. Roel pojasnjuje, “To je tisto, česar se poslužujejo tudi druge blagovne znamke, kot na primer blagovne znamke oblačil in hotelske verige. Ko hodiš po recepciji takoj prepoznaš vonj in dobiš prijeten ter čist občutek.”

Tako kot ta razstavni prostor, odišavljen z Nissan thé vert oriental dišavo, bodo enako oblikovani tudi drugi na svetovnih avtomobilskih sejmih v letu 2013.

Sejem v Detroitu bo potekal od 14 do 27 januarja letos v centru Cobo.

Za več informacij o Nissanu preverite na internetni strani ali si tukaj oglejte njihovo sporočilo za javnost .

Preglejte, kako lahko Air Aroma za vas ustvari Dišavo po naročilu ali nas enostavno kontaktirajte , če imate vprašanja.

Priponka sporočila za javnost Prenesi PDF

Komentarji

Zahvaljujemo se vam za vaš komentar, nezaželjeno pošto ali žaljive pripombe ne bomo prenašali.

Ni komentarjev.

Objavite komentar