Predstavitev

Kaj je Aropromo?

Aropromo je bil nagrajen na POPAI 2013 kot najboljši produkt za ustvarjanje multi-senzoričnega trženja. Aropromo vam omogoča, da vključi vonj na vašem prodajnem mestu izdelka ali stojala ter privablja kupce za interakcijo z izdelkom preko vonja.

POS prodajna mesta so namenjena za povdarjanje novih izdelkov, da pritegnejo pozornost mimoidočih kupcev ali pospešujejo prodajo z posebnimi ponudbami. Vonj se sprošča v okoli prodajnega mesta. Aropromo povdarja vizualno izkušnjo in vas loči od konkurence.

Študija primera

Unilever: V letu 2013 je Air Aroma uspešno ustvarila kampanijo odišavljanja mest prodaje (POS) za produkt Axe - Apollo.

Popolnoma prilagojen za vas

Pameten, kompakten in cenovno ugoden. Aropromo je popolnoma prilagodljiv na vašo blagovno znamko. Aropromo vam omogoča integracijo vizualnega sporočila z vonjem produkta. Omogoča, da kupec interaktivno komunicira z prodajnim mstom preko senzorja gibanja , tipke za aktivacijo dišave ali intervalnega sproščanja dišave.
Pri tem dosežemo, da kupec porabi več časa na vašem prodajnem mestu in s tem se poveča možnost za nakup izdelka.

Vaša blagovna znamka

Aropromo omogoča podrobno predstavitev vaše blagovne znamke. Naši sodelavci vam v sodelovanju z vami pomagajo združiti vse tržne prijeme z vonjem in ustvariti nepozabno izkušnjo vašim kupcem.

Vaše stojalo

Aropromo je zasnovan tako, da se prilega v vsako prodajno mesto. Obstaja več velikosti in oblik. Z svojo prilagodljivostjo ga je mogoče uporabiti vdelati v manjša ali večja stojala ali druga prodajna mesta.

Vaša dišava

Aropromo lahko uporablja katerokoli dišavo. Pri uporabi vašega vonja, Aropromo povezuje kupce direktno z vašo blagovno znamko ali izdelkom pri tem pa omogoča da si kupci še bolje zapomnijo vaš izdelek.

Nagrajen

Aropromo prejel nagrado POPAI
v letu 2013

(POPAI) Point of Purchase Advertising International je edino ne dobičkonosno svetovno združenje posvečeno izključno trženju prodaje in nakupa. Letne nagrade so podeljene za tehnične in proizvodne sposobnosti obeh, proizvajalcev in dobaviteljev po vsem svetu, ki predstavljajo vodilnost v industriji.

Aropromo je prejel POPAI Technology & Innovation Award za leto 2013. Aropromo je bil videti kot inovativen, pameten, kompakten in diskreten produkt pri rešitvi na področju trženja in promocije.

Aropromo Stranke

Naše stranke

Aropromo ponuja blagovnim znamkam močan povdarek v marketingu na področju uporabe dišave kot del svoje promocijske kamapnije. Združuje tako vizualno in vohalno čutno izkušnjo na prodajnem mestu.

Največje blagovne znamke kot so Unilever, Colgate, Palmolive so se odločile ustvariti realistično izkušnjo na njihovem prodajnem mestu. Aropromo strankam omogoča interakcijo in vzorčenje izdelkov, kot so parfumi, detergenti, mehčalci za perilo, šamponi, deodoranti, hrane in pijače.

Ne glede na velikost vašega podjetja lahko na poceni in učinkovit način vzpostavite komunikacijo z vašimi kupci.

Ali je vaše podjetje veliko ali majhno Aropromo je stroškovno učinkovit način za povezovanje s strankami .

Colgate-Palmolive

Unilever

Caudalíe

Ste pripravljeni na nakup?

Kontaktirajte nas in začnite odišavljati

Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo ustvariti multi-senzorično promocijsko kampanijo. Uporabimo lahko vašo obstoječo dišavo in blagovno znamko na prodajnem mestu.